Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
409548
Person
Iris Helene Borch
Førsteamanuensis
ved Administrasjon ved Høgskulen på Vestlandet
Førsteamanuensis
ved Senter for helsefaglig ped utvikling ved UiT Norges arktiske universitet
Resultater
Resultater
Bedre læring med studentmentorer?
Sæle, Rannveig Grøm; Borch, Iris Helene. 2024, Mentorkonferansen. UIT
Vitenskapelig foredrag
Academic developers’ roles and responsibilities in strengthening student evaluation of teaching for educational enhancement.
Borch, Iris Helene; Sandvoll, Ragnhild Sofie; Roxå, Torgny. 2024, Higher Education Research and Development. UIT, TEKNLUND, UIB
Vitenskapelig artikkel
En lære-å-lære-intervensjon for førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.
Bjørnsdatter, Oda; Sæle, Rannveig Grøm; Låg, Torstein; Borch, Iris Helene. 2024, Mokta 2024. UiTs årlige utdanningskvalitetskonferanse.. UIT
Poster
Piloting development and integration of “hands on” epidemiological research projects into the curriculum within health professional and public health study programs – students and academic staff co-creation.
Borch, Kristin Benjaminsen; Solli, Ann Iren; Lukic, Marko; Peyre-costa, David; Pfuhl, Gerit; Borch, Iris Helene. 2023, Norwegian Epidemiology Association (NOFE) Conference. UIT
Vitenskapelig foredrag
Relationship-rich education learning for transitions in higher education. Students as partners in teaching, learning and research.
Borch, Kristin Benjaminsen; Kvamme, Maria Fredriksen; Iversen, Anita; Sæle, Rannveig Grøm; Borch, Iris Helene. 2023, The International Association for Health Professions Education, AMEE conference. UIT
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
33
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Projektet heter VeiKomp Nord - Veiledningskompetanse for en bærekraftig helsetjeneste i Nord-Norge. Hovedmålet er å styrke veiledningskompetanse til helsepersonell og vitenskapelig ansatte i praksisfelt og utdanning gjennom å videreutvikle dagens veiledningsemne HEL-6331 på 10 studiepoeng (A+B) og utvikle nye emner i veiledningskompetanse (B+C), alle på 5 studiepoeng, Prosjektet skal bygge desentralisert, praksisnær og fleksibel veilederutdanning i distriktene. Prosjektet finansieres av HK-dir.
Rigmor Furu + 6 deltakere
Det helsevitenskapelige fakultet ved UiT Norges arktiske universitet
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1