Cristin-person-ID: 45039
Person

Aktiv cristin-person Silje Mæland

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for helse og funksjon ved Høgskulen på Vestlandet
  • Stilling:
    Forsker ii
    ved NORCE Helse - Stress, helse og rehabilitering ved NORCE Norwegian Research Centre AS

Kontaktinformasjon

Telefon
55588594
Sted
Besøksadresse: Institutt for global helse og samfunnsmedisin, Kalfarveien 31, 5018 Bergen

Forskningsetisk erklæring

Resultater Resultater

Providers’ experiences with delivering school-based targeted prevention for adolescents with anxiety symptoms: A qualitative study.

Husabø, Ingrid Elisabeth; Haugland, Bente Storm; Wergeland, Gro Janne; Mæland, Silje. 2020, School Mental Health. NORCE, HAUKELAND, UIBVitenskapelig artikkel

Walking through life with cerebral palsy: reflections on daily walking by adults with cerebral palsy.

Gjesdal, Beate Eltarvåg; Jahnsen, Reidun Birgitta; Morgan, Prue; Opheim, Arve Isak; Mæland, Silje. 2020, International Journal of Qualitative Studies on Health and Well-being. VGR, SUNNAAS, MONASH, UIO, OUS, SA, HVL, UIBVitenskapelig artikkel

Immediate gait adaptation from walking on a treadmill to walking on a treadmill in a fully immersive virtual environment.

Bovim, Lars Peder Vatshelle; Gjesdal, Beate Eltarvåg; Mæland, Silje; Aaslund, Mona Kristin; Bogen, Bård Erik. 2019, European College of Sport Science 2019. UIB, HVLVitenskapelig foredrag

Dual task during treadmill walking in a fully immersive virtual environment.

Bovim, Lars Peder Vatshelle; Gjesdal, Beate Eltarvåg; Mæland, Silje; Bogen, Bård Erik. 2019, International Societyof Posture and Gait Research 2019. UIB, HVLVitenskapelig foredrag

Kan man forbedre gange ved å gå i en virtuell verden? .

Bovim, Lars Peder Vatshelle; Bogen, Bård Erik; Mæland, Silje; Gjesdal, Beate Eltarvåg. 2019, Norsk idrettsmedisin. UIB, HVLPopulærvitenskapelig artikkel
1 - 5 av 64 | Neste | Siste »

Utmerkelser

  • 2014 - Pris for fremragende undervisning