Cristin-person-ID: 57899
Person

Aktiv cristin-person Cato Bjørndal

  • Stilling:
    Dosent
    ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
  • Stilling:
    Dosent
    ved Timelønnede LUI ved OsloMet - storbyuniversitetet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Samfunnsvitenskap

Emneord

Interaksjonsanalyse • Videoanalyse • Profesjonell utvikling • Samtaleforskning • Veiledning

Resultater Resultater

Exploring the use of technology designed to support the supervision process in teacher training placements. .

Bjørndal, Cato R. P.; Mathisen, Petter; Wennergren, Ann-Christine; Thornberg, Fredrik. 2023, NORDVEI: Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk. HH, UIT, UIAVitenskapelig artikkel

Fragmentarisk partnerskap i lærerstudenters FoU-veiledning: En studie av studenter og lærerutdanneres erfaringer.

Olsen, Rigmor; Bjørndal, Cato R. P.. 2022, Acta Didactica Norden (ADNO). UITVitenskapelig artikkel

Flervalgsoppgaver som verktøy for læring og utvikling av tilbakemeldingskompetanse i fysiologiundervisning på bachelor nivå.

Norli, Nora Qi Baskår; Sundset, Monica Alterskjær; Svensen, Camilla; Bjørndal, Cato R. P.. 2022, Utdanningskvalitetskonferansen UiT 2022. UITFaglig foredrag

"Hvordan kan man skape gode veiledningssamtaler?" En animasjonsfilmpresentasjon for veiledning av nyutdannede lærere. .

Hansen, Petter William; Bjørndal, Cato R. P.; Ulleberg, Inger. 2022, UIT, OSLOMETDigitale læremidler

Dramaturgisk klasseledelse, magt og roller.

Bjørndal, Cato R. P.. 2022, Akademisk Forlag. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 188 | Neste | Siste »