Cristin-person-ID: 642584
Person

Sultana Ali Norozi

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

The “what” “why” and “how” of wellbeing pedagogy for newly arrived immigrant students.

Norozi, Sultana Ali. 2023, Cambridge Scholars Publishing. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Teacher’s Wellbeing as a Binary Asset When Working with Newly Arrived Immigrant Pupils.

Norozi, Sultana Ali; Ness, Ottar. 2023, Education Sciences. NTNUVitenskapelig artikkel

The Nexus of Holistic Wellbeing and School Education: A Literature-Informed Theoretical Framework.

Norozi, Sultana Ali. 2023, Societies. NTNUVitenskapelig artikkel

The important building blocks of newcomer immigrant students’ education in the Norwegian context.

Norozi, Sultana Ali. 2023, Frontiers in Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Leder: Praksisforskningens mange dimensjoner.

Fjørtoft, Henning; Hoveid, Marit Honerød; Norozi, Sultana Ali; Enge, Ole. 2022, Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. NTNULeder
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »