Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
642584
Person
Sultana Ali Norozi
Førsteamanuensis
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Resultater
Resultater
The “what” “why” and “how” of wellbeing pedagogy for newly arrived immigrant students.
Norozi, Sultana Ali. 2023, Cambridge Scholars Publishing. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The Teacher’s Wellbeing as a Binary Asset When Working with Newly Arrived Immigrant Pupils.
Norozi, Sultana Ali; Ness, Ottar. 2023, Education Sciences. NTNU
Vitenskapelig artikkel
The Nexus of Holistic Wellbeing and School Education: A Literature-Informed Theoretical Framework.
Norozi, Sultana Ali. 2023, Societies. NTNU
Vitenskapelig artikkel
The important building blocks of newcomer immigrant students’ education in the Norwegian context.
Norozi, Sultana Ali. 2023, Frontiers in Education. NTNU
Vitenskapelig artikkel
Leder: Praksisforskningens mange dimensjoner.
Fjørtoft, Henning; Hoveid, Marit Honerød; Norozi, Sultana Ali; Enge, Ole. 2022, Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. NTNU
Leder
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »