Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-prosjekt-ID:
2531876
Sist endret:
18. januar 2023, 11:40
Historikk
Cristin-prosjekt-ID:
2531876
Sist endret:
18. januar 2023, 11:40
Prosjekt
KOSIP- en studie av norske kommuners kompetansekapital og kompetansebehov innen spesialpedagogikk og inkluderende praksis
prosjektleder
prosjektleder
Marianne Sandvik Tveitnes
ved Universitetet i Stavanger
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
Universitetet i Stavanger
Tidsramme
Tidsramme
Aktivt
Start:
1. oktober 2021
Slutt:
31. desember 2025
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
KOSIP- en studie av norske kommuners kompetansekapital og kompetansebehov innen spesialpedagogikk og inkluderende praksis
prosjektdeltakere
prosjektdeltakere
prosjektleder
Marianne Sandvik Tveitnes
Prosjektleder
ved Universitetet i Stavanger
Silje Ims Lied
Prosjektdeltaker
ved Høgskulen i Volda
Hilde Sofie Stokke
Prosjektdeltaker
ved Universitetet i Sørøst-Norge
Mirjam Harkestad Olsen
Prosjektdeltaker
ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
4
av
4
Resultater
Resultater
Fortellingen om KOSIP, - et eksempel på hvordan arbeid i kompetanseløftet har inspirert, og inspirerer, til felles kunnskapsutvikling og praksisnær forskning for oss i UH og våre partnere ute i kommunene. .
Tveitnes, Marianne Sandvik. 2022, Forum for lokal kompetanseutvikling. UIS
Faglig foredrag
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis. Sentrale prinsipper og resultater fra regional kompetansekartlegging (KOSIP).
Tveitnes, Marianne Sandvik. 2022, Ledernettverk - Utdanningsregion Midt-Rogaland. UIS
Vitenskapelig foredrag
KOSIP, et verktøy for kartlegging av kommuners kompetansekapital og kompetansebehov i tilknytning til Kompetanseløftet for Spesialpedagogikk og Inkluderende Praksis.
Tveitnes, Marianne Sandvik. 2022, Læringsmiljøkonferansen 2022. . UIS
Vitenskapelig foredrag
Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid: en ledelsesstrategi for et inkluderende læringsmiljø.
Tveitnes, Marianne Sandvik; Stokke, Hilde Sofie. 2022, Cappelen Damm Akademisk. USN, UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Kompetanseforståelse i det tverretatlige samarbeidet.
Olsen, Mirjam Harkestad; Stokke, Hilde Sofie; Lie, Ivar. 2022, Cappelen Damm Akademisk. USN, UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
11
|
Neste
|
Siste »