Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2098459
Sist endret:
20. januar 2023, 14:36
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid: en ledelsesstrategi for et inkluderende læringsmiljø
Marianne Sandvik Tveitnes
og
Hilde Sofie Stokke
Bok
Bok
Tverretatlig samarbeid
ISBN:
9788202763015
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 44 - 78
ISBN:
9788202763015
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788202763015
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Allmennpedagogikk • Tverrfaglig samarbeid • Spesialpedagogikk • PPT • Tverretatlig samarbeid
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid: en ledelsesstrategi for et inkluderende læringsmiljø
Bidragsytere
Bidragsytere
Marianne Sandvik Tveitnes
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Hilde Sofie Stokke
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
KOSIP- en studie av norske kommuners kompetansekapital og kompetansebehov innen spesialpedagogikk og inkluderende praksis
Marianne Sandvik Tveitnes + 3 deltakere
Universitetet i Stavanger
11 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Tverretatlig samarbeid.
Olsen, Mirjam Harkestad; Haug, Peder. 2022, Cappelen Damm Akademisk. HVO, UIT
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1