Cristin-resultat-ID: 2098459
Sist endret: 20. januar 2023, 14:36
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid: en ledelsesstrategi for et inkluderende læringsmiljø

Bidragsytere:
  • Marianne Sandvik Tveitnes og
  • Hilde Sofie Stokke

Bok

Tverretatlig samarbeid
ISBN:
  • 9788202763015

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 44 - 78
ISBN:
  • 9788202763015

Klassifisering

Emneord

Allmennpedagogikk • Tverrfaglig samarbeid • Spesialpedagogikk • PPT • Tverretatlig samarbeid

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid: en ledelsesstrategi for et inkluderende læringsmiljø

Bidragsytere

Marianne Sandvik Tveitnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Hilde Sofie Stokke

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Tverretatlig samarbeid.

Olsen, Mirjam Harkestad; Haug, Peder. 2022, Cappelen Damm Akademisk. HVO, UITVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1