Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-prosjekt-ID:
2565705
Sist endret:
13. februar 2024, 15:32
Historikk
Cristin-prosjekt-ID:
2565705
Sist endret:
13. februar 2024, 15:32
Prosjekt
MERGA - Mathematics Education Research Group at Agder
prosjektleder
prosjektleder
Martin Carlsen
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Finansiering
Finansiering
Universitetet i Agder
Prosjektkode: 2565705
Tidsramme
Tidsramme
Aktivt
Start:
1. januar 2019
Slutt:
31. desember 2025
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
MERGA - Mathematics Education Research Group at Agder
prosjektdeltakere
prosjektdeltakere
prosjektleder
Martin Carlsen
Prosjektleder
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Amalie Sødal
Prosjektdeltaker
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Siri Ovedal-Hakestad
Prosjektdeltaker
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Mahboubeh Nedaei
Prosjektdeltaker
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Elin Røkeberg Lid
Prosjektdeltaker
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1
-
5
av
48
|
Neste
|
Siste »
Resultater
Resultater
Studies on data visualizations in journalistic media from the perspectives of everyday mathematics, visual-numeric literacy and mathematization. .
Wiik, Anders. 2022, 90% seminar. UIA
Vitenskapelig foredrag
Early Developments in Doctoral Research in Norwegian Undergraduate Mathematics Education.
Fredriksen, Helge Ingvart; Goodchild, Simon; Hogstad, Ninni Marie; Kanwal, Shaista; Landgärds, Ida Maria; Liakos, Yannis; Tetaj, Floridona; Zakariya, Yusuf F.. 2022, Springer Nature. UIT, NTNU, UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Teaching for mathematical literacy: School leaders’ and teachers’ rationales.
Bolstad, Oda Heidi. 2019, European Journal of Science and Mathematics Education. HVL
Vitenskapelig artikkel
Affordances and constraints of the Dragonbox School teaching material.
Lorange, Carl Andreas; Sjaastad, Jørgen; Carlsen, Martin. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. NLA, UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Tilrettelegging for høytpresterende elever.
Hansen, Nils Kristian. 2022, Fædrelandsvennen. UIA
Kronikk
1
-
5
av
906
|
Neste
|
Siste »