Cristin-prosjekt-ID: 533171
Sist endret: 9. oktober 2017, 12:04

Cristin-prosjekt-ID: 533171
Sist endret: 9. oktober 2017, 12:04
Prosjekt

Teachers' Understanding of and Approach to Cyber Ethics

prosjektleder

Tonje Hilde Giæver
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • OsloMet - storbyuniversitetet

Tidsramme

Avsluttet
Start: 8. februar 2017 Slutt: 30. juni 2018

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers' Understanding of and Approach to Cyber Ethics

Tittel

Læreres tilnærming til digital dømmekraft i skolen

prosjektdeltakere

prosjektleder

Tonje Hilde Giæver

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved OsloMet - storbyuniversitetet
Aktiv cristin-person

Louise Mifsud

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved OsloMet - storbyuniversitetet

Eli Gjølstad

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved OsloMet - storbyuniversitetet

Mikkel Bertram Rustad

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 4 av 4

Resultater Resultater

Digital dømmekraft i skolen: Læreres tilnærming.

Giæver, Tonje Hilde; Mifsud, Louise; Gjølstad, Eli. 2017, Gyldendal Akademisk. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Teachers` Understanding and Practice of Understanding Cyber Ethics in the Classroom.

Giæver, Tonje Hilde; Mifsud, Louise; Gjølstad, Eli. 2016, Associated University Presses. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 2 av 2