Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1037112
Sist endret:
21. februar 2014, 10:56
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013
Skriving som læringsressurs sett i lys av Vygotskys teorier
Anne Line Wittek
og
Erling Lars Dale
Bok
Bok
Syn for skriving : læringsressurser og skriving i skolens tekstkulturer
ISBN:
978-82-02-40960-9
Utgiver
Cappelen Damm AS
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 24 - 42
ISBN:
978-82-02-40960-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-02-40960-9
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 131814613
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Skriving som læringsressurs sett i lys av Vygotskys teorier
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Line Wittek
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Erling Lars Dale
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Learning resources and writing in educational textual cultures
Bente Aamotsbakken
Universitetet i Sørøst-Norge
48 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Syn for skriving : læringsressurser og skriving i skolens tekstkulturer.
Askeland, Norunn; Aamotsbakken, Bente. 2013, Cappelen Damm AS. USN
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1