Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1079586
Sist endret:
20. desember 2013, 03:09
NVI-rapporteringsår:
2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013
Tegningen lever! Sosiokulturell teori og tegning
May Britt Postholm
og
Nina Scott Frisch
Bok
Bok
Tegningen lever! Nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen
ISBN:
9788232103645
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 17 - 42
ISBN:
9788232103645
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788232103645
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Tegningen lever! Sosiokulturell teori og tegning
Bidragsytere
Bidragsytere
May Britt Postholm
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Nina Scott Frisch
Forfatter
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Tegningen lever! Nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen.
Frisch, Nina Scott. 2013, Akademika forlag. DMMH
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1