Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1079584
Sist endret:
19. desember 2013, 15:45
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2013
Tegningen lever! Nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen
Nina Scott Frisch
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2013
Antall sider: 140
ISBN: 9788232103645
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788232103645
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Tegningen lever! Nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Nina Scott Frisch
Redaktør
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Tegningen lever! Sosiokulturell teori og tegning.
Postholm, May Britt; Frisch, Nina Scott. 2013, Akademika forlag. DMMH, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Dialoger rundt stilleben.
Frisch, Nina Scott; Gunnes, Margrete. 2013, Akademika forlag. DMMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Hekta på tegning: Løpeildeffekten som læring.
Frisch, Nina Scott. 2013, Akademika forlag. DMMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Tegning og samhandling på førstetrinnet.
Hopperstad, Marit Holm. 2013, Akademika forlag. DMMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Kapittel 7 Samtaler med de som fortsatte å tegne- En refleksjon over tegneglede. Intervjuer med Bjørn Otto Braaten, NTNU, Fredrik Lund, NTNU og kunsthåndverkeren Axel.
Johnsen, Eileen Garmann. 2013, Akademika forlag. NTNU
Faglig kapittel
1
-
5
av
5