Cristin-resultat-ID: 1079592
Sist endret: 20. desember 2013, 03:09
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

Hekta på tegning: Løpeildeffekten som læring

Bidragsytere:
  • Nina Scott Frisch

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 63 - 79
ISBN:
  • 9788232103645

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Kunst, design og arkitektur
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hekta på tegning: Løpeildeffekten som læring

Bidragsytere

Nina Scott Frisch

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Tegningen lever! Nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen.

Frisch, Nina Scott. 2013, Akademika forlag. DMMHVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1