Cristin-resultat-ID: 1104400
Sist endret: 31. januar 2014, 01:25
NVI-rapporteringsår: 2013
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013

Lærerens og klasseromskulturens betydning for elevenes motivasjon i matematikk

Bidragsytere:
  • Kjersti Wæge

Bok

Klasseledelse - for elevenes læring
ISBN:
  • 978-82-321-0054-5

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2013
Sider: 173 - 186
ISBN:
  • 978-82-321-0054-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lærerens og klasseromskulturens betydning for elevenes motivasjon i matematikk

Bidragsytere

Kjersti Wæge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Klasseledelse - for elevenes læring.

Engvik, Gunnar; Hestbek, Tine Arntzen; Hoel, Torlaug Løkensgard; Postholm, May Britt. 2013, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1