Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1122125
Sist endret:
21. januar 2015, 15:28
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Begrep som verktøy for læring og undervisning. Aksjonsforskning med økt lærerprofesjonalitet og bedre praksis som mål
Inger Dagrun Langseth
Bok
Bok
Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning
ISBN:
9788232103027
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
NTNU skole- og utdanningsforskning
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Hefte: 5
Sider: 61 - 79
ISBN:
9788232103027
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788232103027
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Begrep som verktøy for læring og undervisning. Aksjonsforskning med økt lærerprofesjonalitet og bedre praksis som mål
Bidragsytere
Bidragsytere
Inger Dagrun Langseth
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning.
Riksaasen, Rita; Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1