Cristin-resultat-ID: 1122125
Sist endret: 21. januar 2015, 15:28
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Begrep som verktøy for læring og undervisning. Aksjonsforskning med økt lærerprofesjonalitet og bedre praksis som mål

Bidragsytere:
  • Inger Dagrun Langseth

Bok

Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning
ISBN:
  • 9788232103027

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Serie

NTNU skole- og utdanningsforskning

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Hefte: 5
Sider: 61 - 79
ISBN:
  • 9788232103027

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Begrep som verktøy for læring og undervisning. Aksjonsforskning med økt lærerprofesjonalitet og bedre praksis som mål

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Inger Dagrun Langseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning.

Riksaasen, Rita; Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1