Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1122120
Sist endret:
6. april 2014, 19:20
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014
Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning
Rita Riksaasen
og
Inger Dagrun Langseth
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
NTNU skole- og utdanningsforskning
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Hefte: 5
Antall sider: 149
ISBN: 9788232103027
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788232103027
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning
Bidragsytere
Bidragsytere
Rita Riksaasen
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Inger Dagrun Langseth
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Begrep som verktøy for læring og undervisning. Aksjonsforskning med økt lærerprofesjonalitet og bedre praksis som mål.
Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Yrkesfaglige elevers motivasjon for å lære.
Engvik, Gunnar. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Usynlig pedagogikk og ettergivenhet.
Riksaasen, Rita. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Lærernes profesjonelle utvikling i forsknings- og utviklingsarbeid (FoU).
Riksaasen, Rita. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Fagdidaktisk utviklingsarbeid.
Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
5