Cristin-resultat-ID: 1122120
Sist endret: 6. april 2014, 19:20
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014

Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning

Bidragsytere:
  • Rita Riksaasen og
  • Inger Dagrun Langseth

Utgiver/serie

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Serie

NTNU skole- og utdanningsforskning

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Hefte: 5
Antall sider: 149
ISBN: 9788232103027

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning

Bidragsytere

Rita Riksaasen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Inger Dagrun Langseth

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Begrep som verktøy for læring og undervisning. Aksjonsforskning med økt lærerprofesjonalitet og bedre praksis som mål.

Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Yrkesfaglige elevers motivasjon for å lære.

Engvik, Gunnar. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Usynlig pedagogikk og ettergivenhet.

Riksaasen, Rita. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lærernes profesjonelle utvikling i forsknings- og utviklingsarbeid (FoU).

Riksaasen, Rita. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Fagdidaktisk utviklingsarbeid.

Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5