Cristin-resultat-ID: 1122484
Sist endret: 18. mars 2014, 03:01
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Yrkesfaglige elevers motivasjon for å lære

Bidragsytere:
  • Gunnar Engvik

Bok

Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning
ISBN:
  • 9788232103027

Utgiver

Akademika forlag
NVI-nivå 1

Serie

NTNU skole- og utdanningsforskning

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Hefte: 5
Sider: 79 - 92
ISBN:
  • 9788232103027

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Yrkesfaglige elevers motivasjon for å lære

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Gunnar Engvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning.

Riksaasen, Rita; Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1