Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1122484
Sist endret:
18. mars 2014, 03:01
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Yrkesfaglige elevers motivasjon for å lære
Gunnar Engvik
Bok
Bok
Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning
ISBN:
9788232103027
Utgiver
Akademika forlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
NTNU skole- og utdanningsforskning
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Hefte: 5
Sider: 79 - 92
ISBN:
9788232103027
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788232103027
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Yrkesfaglige elevers motivasjon for å lære
Bidragsytere
Bidragsytere
Gunnar Engvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning.
Riksaasen, Rita; Langseth, Inger Dagrun. 2014, Akademika forlag. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1