Cristin-resultat-ID: 1140920
Sist endret: 3. mars 2015, 07:07
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Ferdighetsutvikling og læring hos barn

Bidragsytere:
  • Kjellrun Thora Englund
  • Jonas Leversen og
  • Hermundur Sigmundsson

Bok

Utvikling, lek og læring i barnehagen. Forskning og praksis
ISBN:
  • 978-82-321-0160-3

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 189 - 203
ISBN:
  • 978-82-321-0160-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Psykologi
- Fagområde: Medisin og helsefag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Ferdighetsutvikling og læring hos barn

Bidragsytere

Nunne Kjellrun Thora Englund

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjellrun Thora Englund
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Jonas Leversen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Andre institusjoner

Hermundur Sigmundsson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Utvikling, lek og læring i barnehagen. Forskning og praksis.

Glaser, Vibeke; Størksen, Ingunn; Drugli, May Britt. 2014, Fagbokforlaget. HINN, NTNU, UIS, DIVNORSKVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1