Cristin-resultat-ID: 1146408
Sist endret: 12. august 2014, 12:25
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014

Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole

Bidragsytere:
  • Cecilie Haugen og
  • Tine Arntzen Hestbek

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 313
ISBN: 978-82-15-02373-1

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole

Bidragsytere

Cecilie Rønning Haugen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Tine Arntzen Hestbek

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Likeverd gjennom likhet eller likeverd gjennom mangfold? En sammenligning av OECDs og den rød-grønne regjeringens utdanningspolitikk.

Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Innledning. Behovet for en kritisk pedagogikk.

Haugen, Cecilie; Hestbek, Tine Arntzen. 2014, Universitetsforlaget. NTNUInnledning

Resultatstyring- en motor for markedsretting og økende ulikhet?

Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva er egentlig grunnleggende ferdigheter?

Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Høyt og lavt presterende elevers fortolkninger av et læringsstrategiprosjekt.

Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 19 | Neste | Siste »