Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1146408
Sist endret:
12. august 2014, 12:25
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2014
Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole
Cecilie Haugen
og
Tine Arntzen Hestbek
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2014
Antall sider: 313
ISBN: 978-82-15-02373-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-02373-1
Beskrivelse
Beskrivelse
Flere språk
Tittel
Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole
Bidragsytere
Bidragsytere
Cecilie Rønning Haugen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Tine Arntzen Hestbek
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Likeverd gjennom likhet eller likeverd gjennom mangfold? En sammenligning av OECDs og den rød-grønne regjeringens utdanningspolitikk.
Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Innledning. Behovet for en kritisk pedagogikk.
Haugen, Cecilie; Hestbek, Tine Arntzen. 2014, Universitetsforlaget. NTNU
Innledning
Resultatstyring- en motor for markedsretting og økende ulikhet?
Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Hva er egentlig grunnleggende ferdigheter?
Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Høyt og lavt presterende elevers fortolkninger av et læringsstrategiprosjekt.
Haugen, Cecilie. 2014, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
19
|
Neste
|
Siste »