Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1146415
Sist endret:
18. august 2014, 03:03
NVI-rapporteringsår:
2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Høyt og lavt presterende elevers fortolkninger av et læringsstrategiprosjekt
Cecilie Haugen
Bok
Bok
Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole
ISBN:
978-82-15-02373-1
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 204 - 218
ISBN:
978-82-15-02373-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-02373-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Høyt og lavt presterende elevers fortolkninger av et læringsstrategiprosjekt
Bidragsytere
Bidragsytere
Cecilie Rønning Haugen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole.
Haugen, Cecilie; Hestbek, Tine Arntzen. 2014, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1