Cristin-resultat-ID: 1146415
Sist endret: 18. august 2014, 03:03
NVI-rapporteringsår: 2014
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Høyt og lavt presterende elevers fortolkninger av et læringsstrategiprosjekt

Bidragsytere:
  • Cecilie Haugen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 204 - 218
ISBN:
  • 978-82-15-02373-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Høyt og lavt presterende elevers fortolkninger av et læringsstrategiprosjekt

Bidragsytere

Cecilie Rønning Haugen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Pedagogikk, politikk og etikk. Demokratiske utfordringer og muligheter i norsk skole.

Haugen, Cecilie; Hestbek, Tine Arntzen. 2014, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1