Cristin-resultat-ID: 1232412
Sist endret: 1. november 2016, 11:05
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2015

INTED2015 Proceedings

Bidragsytere:
  • L. Gómez Chova
  • A. López Martínez og
  • I. Candel Torres

Utgiver/serie

Utgiver

International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1

Serie

INTED Proceedings
ISSN 2340-1079
e-ISSN 2340-1079
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2015
Hefte: 1
Antall sider: 8013
ISBN: 978-84-606-5763-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

INTED2015 Proceedings

Bidragsytere

L. Gómez Chova

  • Tilknyttet:
    Redaktør

A. López Martínez

  • Tilknyttet:
    Redaktør

I. Candel Torres

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

A Web Portal For Mobile Based Response Systems.

Arnesen, Ketil; Stav, John Birger; Talmo, Tord Mjøsund. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

How to Design and Implement Low Cost Multifunctional Rooms, Designed for Flexible Use and Several Scenarios, Including Local and Distant Communication and Colloboration.

Støckert, Robin. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Handheld Devices in the Classroom - Bridging the Gap Between Functionalistic and Communicative Approach to Foreign Language Learning.

Talmo, Tord Mjøsund; Thorseth, Trond Morten; Arnesen, Ketil. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Assessing and Training Language Skills With Mobile Technologies and Methods.

Einum, Even. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Response Technology Used to Build Self-Regulated Learners.

Thorseth, Trond Morten; Mellingsæter, Magnus Strøm. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »