Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1232527
Sist endret:
1. november 2016, 11:05
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015
Handheld Devices in the Classroom - Bridging the Gap Between Functionalistic and Communicative Approach to Foreign Language Learning
Tord Mjøsund Talmo
Trond Morten Thorseth
og
Ketil Arnesen
Bok
Bok
INTED2015 Proceedings
ISBN:
978-84-606-5763-7
Utgiver
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
INTED Proceedings
ISSN 2340-1079
e-ISSN 2340-1079
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Hefte: 1
Sider: 196 - 205
ISBN:
978-84-606-5763-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-84-606-5763-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Handheld Devices in the Classroom - Bridging the Gap Between Functionalistic and Communicative Approach to Foreign Language Learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Tord Mjøsund Talmo
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Trond Morten Thorseth
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ketil Arnesen
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
INTED2015 Proceedings.
Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel. 2015, International Academy of Technology, Education and Development (IATED).
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1