Cristin-resultat-ID: 1365281
Sist endret: 13. februar 2017, 13:34
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2016

Å forske på egen praksis. Aksjonsforskning og andre tilnærminger til profesjonell utvikling i utdanningsfeltet

Bidragsytere:
  • Marit Ulvik
  • Hanne Riese og
  • Dag Roness

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2016
Antall sider: 243
ISBN: 978-82-450-2005-2

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Å forske på egen praksis. Aksjonsforskning og andre tilnærminger til profesjonell utvikling i utdanningsfeltet

Bidragsytere

Marit Ulvik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Hanne Riese

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Dag Roness

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Undervisningsvurdering som utgangspunkt for lærerstudenters profesjonelle vekst: Kan elevers vurdering av lærerstudenter være nyttig?

Lejonberg, Eli; Eriksen, Harald; Elstad, Eyvind; Christophersen, Knut-Andreas. 2016, Fagbokforlaget. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Selvstudier - verktøy for profesjonell utvikling for lærerutdannelse.

Smith, Kari. 2016, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Aksjonsforskning og kvantitativ metode.

Roness, Dag. 2016, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Forskende skoler.

Postholm, May Britt. 2016, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Aksjonsforskning - en oversikt.

Ulvik, Marit. 2016, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »