Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1365283
Sist endret:
10. februar 2017, 12:12
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Undervisningsvurdering som utgangspunkt for lærerstudenters profesjonelle vekst: Kan elevers vurdering av lærerstudenter være nyttig?
Eli Lejonberg
Harald Eriksen
Eyvind Elstad
og
Knut-Andreas Christophersen
Bok
Bok
Å forske på egen praksis. Aksjonsforskning og andre tilnærminger til profesjonell utvikling i utdanningsfeltet
ISBN:
978-82-450-2005-2
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 133 - 157
ISBN:
978-82-450-2005-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-2005-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Undervisningsvurdering som utgangspunkt for lærerstudenters profesjonelle vekst: Kan elevers vurdering av lærerstudenter være nyttig?
Bidragsytere
Bidragsytere
Eli Lejonberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Harald Eriksen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Eyvind Elstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Knut-Andreas Abben Christophersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
Forfatter
ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Å forske på egen praksis. Aksjonsforskning og andre tilnærminger til profesjonell utvikling i utdanningsfeltet.
Ulvik, Marit; Riese, Hanne; Roness, Dag. 2016, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1