Cristin-resultat-ID: 1365283
Sist endret: 10. februar 2017, 12:12
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Undervisningsvurdering som utgangspunkt for lærerstudenters profesjonelle vekst: Kan elevers vurdering av lærerstudenter være nyttig?

Bidragsytere:
  • Eli Lejonberg
  • Harald Eriksen
  • Eyvind Elstad og
  • Knut-Andreas Christophersen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 133 - 157
ISBN:
  • 978-82-450-2005-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Undervisningsvurdering som utgangspunkt for lærerstudenters profesjonelle vekst: Kan elevers vurdering av lærerstudenter være nyttig?

Bidragsytere

Eli Lejonberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Harald Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Eyvind Elstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Knut-Andreas Abben Christophersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Å forske på egen praksis. Aksjonsforskning og andre tilnærminger til profesjonell utvikling i utdanningsfeltet.

Ulvik, Marit; Riese, Hanne; Roness, Dag. 2016, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1