Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1383760
Sist endret:
31. mai 2017, 09:01
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
HOW TEACHERS BECOME CONTENT PRODUCERS: STUDENTS' USE OF EBOOKS
Mauro Figueiredo
José Bidarra
og
Rune Bostad
Bok
Bok
EDULEARN16 Proceedings
ISBN:
978-84-608-8860-4
Utgiver
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
EDULEARN Proceedings
ISSN 2340-1125
e-ISSN 2340-1117
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Hefte: 8
Sider: 8854 - 8862
ISBN:
978-84-608-8860-4
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.21125/edulearn.2016.0934
ORIA
Søk i ORIA med 978-84-608-8860-4
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
HOW TEACHERS BECOME CONTENT PRODUCERS: STUDENTS' USE OF EBOOKS
Bidragsytere
Bidragsytere
Mauro Figueiredo
Forfatter
ved Universidade do Algarve
José Bidarra
Forfatter
ved Universidade Aberta
Rune Bostad
Forfatter
ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
MILAGE : Interactive Mathematics by implementing a Blended-Learning model with Augmented Reality and Game books
Mauro Figueiredo + 5 deltakere
Universidade do Algarve
22 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
EDULEARN16 Proceedings.
Gómez Chova, L.; Martínez, A. López; Torres, I. Candel. 2016, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). STORBRITAN, SPANIA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1