Cristin-resultat-ID: 1383760
Sist endret: 31. mai 2017, 09:01
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

HOW TEACHERS BECOME CONTENT PRODUCERS: STUDENTS' USE OF EBOOKS

Bidragsytere:
  • Mauro Figueiredo
  • José Bidarra og
  • Rune Bostad

Bok

EDULEARN16 Proceedings
ISBN:
  • 978-84-608-8860-4

Utgiver

International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1

Serie

EDULEARN Proceedings
ISSN 2340-1125
e-ISSN 2340-1117
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Hefte: 8
Sider: 8854 - 8862
ISBN:
  • 978-84-608-8860-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

HOW TEACHERS BECOME CONTENT PRODUCERS: STUDENTS' USE OF EBOOKS

Bidragsytere

Mauro Figueiredo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidade do Algarve

José Bidarra

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidade Aberta

Rune Bostad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

EDULEARN16 Proceedings.

Gómez Chova, L.; Martínez, A. López; Torres, I. Candel. 2016, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). STORBRITAN, SPANIAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1