Cristin-resultat-ID: 1404818
Sist endret: 31. mai 2017, 09:04
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2016

Barnehagen som læringsarena - mellom styring og ledelse

Bidragsytere:
  • Kari Hoås Moen
  • Kjell-Åge Gotvassli og
  • Per Tore Granrusten

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2016
Antall sider: 329
ISBN: 978-82-15-02582-7

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Barnehagen som læringsarena - mellom styring og ledelse

Bidragsytere

Kari Hoås Moen

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Kjell Aage Gotvassli

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjell-Åge Gotvassli
  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Per Tore Granrusten

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Forventninger om læring - forskjellige opplevelser blant styrere i private og kommunale barnehager?

Moen, Kari Hoås. 2016, Universitetsforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Personalets læring og barnehagens arbeid med barns læring - to sider av samme sak?

Moen, Kari Hoås. 2016, Universitetsforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Uenighet om læringssyn blant kjerneinteressenter.

Moen, Kari Hoås; Gotvassli, Kjell-Åge. 2016, Universitetsforlaget. DMMH, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Styrernes profesjonelle identitet.

Granrusten, Per Tore. 2016, Universitetsforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Strategisk ledelse av barnehagen som læringsarena.

Granrusten, Per Tore. 2016, Universitetsforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 15 | Neste | Siste »