Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1404867
Sist endret:
31. mai 2017, 09:04
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Uenighet om læringssyn blant kjerneinteressenter
Kari Hoås Moen
og
Kjell-Åge Gotvassli
Bok
Bok
Barnehagen som læringsarena - mellom styring og ledelse
ISBN:
978-82-15-02582-7
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 183 - 200
ISBN:
978-82-15-02582-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-02582-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Uenighet om læringssyn blant kjerneinteressenter
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Hoås Moen
Forfatter
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
Kjell Aage Gotvassli
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjell-Åge Gotvassli
Forfatter
ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet
Forfatter
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Ledelse for læring: utfordringer for barnehager i Norge
Kari Hoås Moen + 6 deltakere
Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
108 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Barnehagen som læringsarena - mellom styring og ledelse.
Moen, Kari Hoås; Gotvassli, Kjell-Åge; Granrusten, Per Tore. 2016, Universitetsforlaget. DMMH, NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1