Cristin-resultat-ID: 1404867
Sist endret: 31. mai 2017, 09:04
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Uenighet om læringssyn blant kjerneinteressenter

Bidragsytere:
  • Kari Hoås Moen og
  • Kjell-Åge Gotvassli

Bok

Barnehagen som læringsarena - mellom styring og ledelse
ISBN:
  • 978-82-15-02582-7

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 183 - 200
ISBN:
  • 978-82-15-02582-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Uenighet om læringssyn blant kjerneinteressenter

Bidragsytere

Kari Hoås Moen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Kjell Aage Gotvassli

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjell-Åge Gotvassli
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for samfunnsvitenskap ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Barnehagen som læringsarena - mellom styring og ledelse.

Moen, Kari Hoås; Gotvassli, Kjell-Åge; Granrusten, Per Tore. 2016, Universitetsforlaget. DMMH, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1