Cristin-resultat-ID: 1412295
Sist endret: 31. mai 2017, 09:04
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

BREAKING FREE OF THE CLASSROOM: IMPLEMENTING DIGITAL MEDIA TO ENHANCE STUDENTS’ INVOLVEMENT IN LEARNING MATHEMATICS

Bidragsytere:
  • Beata Joanna Godejord
  • Alicia González-Pérez
  • Mauro Figueiredo og
  • Arif Solmaz

Bok

ICERI2016 Proceedings. 9th International Conference of Education, Research and Innovation
ISBN:
  • 9788461758951

Utgiver

Associated University Presses
NVI-nivå 1

Serie

ICERI Proceedings
ISSN 2340-1095
e-ISSN 2340-1095
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Volum: 16
Hefte: 1
Sider: 4144 - 4150
ISBN:
  • 9788461758951

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

BREAKING FREE OF THE CLASSROOM: IMPLEMENTING DIGITAL MEDIA TO ENHANCE STUDENTS’ INVOLVEMENT IN LEARNING MATHEMATICS

Bidragsytere

Beata Joanna Godejord

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet

Alicia González-Pérez

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidad de Extremadura

Mauro Figueiredo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidade do Algarve

Arif Solmaz

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tyrkia
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

ICERI2016 Proceedings. 9th International Conference of Education, Research and Innovation.

Gómez Chova, L.; López Martínez, A.; Candel Torres, I.. 2016, Associated University Presses. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1