Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1412299
Sist endret:
31. mai 2017, 09:04
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
STUDENT PERCEPTIONS OF HOW SOCIAL NETWORKS CAN CONTRIBUTE TO CREATE LEARNING ENVIRONMENT
Alicia González-Pérez
og
Beata Joanna Godejord
Bok
Bok
ICERI2016 Proceedings. 9th International Conference of Education, Research and Innovation
ISBN:
9788461758951
Utgiver
Associated University Presses
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
ICERI Proceedings
ISSN 2340-1095
e-ISSN 2340-1095
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Volum: 16
Hefte: 1
Sider: 4232 - 4238
ISBN:
9788461758951
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.21125/iceri.2016.1987
ORIA
Søk i ORIA med 9788461758951
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
STUDENT PERCEPTIONS OF HOW SOCIAL NETWORKS CAN CONTRIBUTE TO CREATE LEARNING ENVIRONMENT
Bidragsytere
Bidragsytere
Alicia González-Pérez
Forfatter
ved Universidad de Extremadura
Beata Joanna Godejord
Forfatter
ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
MILAGE : Interactive Mathematics by implementing a Blended-Learning model with Augmented Reality and Game books
Mauro Figueiredo + 5 deltakere
Universidade do Algarve
22 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
ICERI2016 Proceedings. 9th International Conference of Education, Research and Innovation.
Gómez Chova, L.; López Martínez, A.; Candel Torres, I.. 2016, Associated University Presses.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1