Cristin-resultat-ID: 1427826
Sist endret: 22. mars 2017, 14:50
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Lærerutdanning i forandringens tid - forskerstudentens betydning

Bidragsytere:
  • Tove Leming
  • Tom Tiller og
  • Eva Alerby

Bok

Forskerstudentene Lærerstudenter i nye roller
ISBN:
  • 9788202491451

Utgiver

Cappelen Damm AS
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 126 - 135
ISBN:
  • 9788202491451

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Filosofi
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lærerutdanning i forandringens tid - forskerstudentens betydning

Bidragsytere

Tove Leming

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Tom Eilif Tiller

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Tiller
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Eva Margareta Alerby

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eva Alerby
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Luleå tekniska universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Forskerstudentene Lærerstudenter i nye roller.

Leming, Tove; Tiller, Tom; Alerby, Eva. 2016, Cappelen Damm AS. UIT, LtuVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1