Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1429521
Sist endret:
17. januar 2017, 11:45
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Hva kan tallet 18 være?
Frode Rønning
Bok
Bok
Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.
ISBN:
978820549382-7
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 97 - 108
ISBN:
978820549382-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978820549382-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Hva kan tallet 18 være?
Bidragsytere
Bidragsytere
Frode Rønning
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.
Moen, Torill. 2016, Gyldendal Akademisk. NTNU
Fagbok
1
-
1
av
1