Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1463013
Sist endret:
31. mai 2017, 09:09
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
FROM KNOWLEDGE IN STORAGE TO KNOWLEDGE IN USAGE: STUDENTS PERCEPTIONS OF NETWORKED LEARNING
Beata Joanna Godejord
Bok
Bok
INTED2017 Proceedings
ISBN:
978-84-617-8491-2
Utgiver
IATED
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 6053 - 6059
ISBN:
978-84-617-8491-2
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.21125/inted.2017.1414
ORIA
Søk i ORIA med 978-84-617-8491-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
FROM KNOWLEDGE IN STORAGE TO KNOWLEDGE IN USAGE: STUDENTS PERCEPTIONS OF NETWORKED LEARNING
Bidragsytere
Bidragsytere
Beata Joanna Godejord
Forfatter
ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
MILAGE : Interactive Mathematics by implementing a Blended-Learning model with Augmented Reality and Game books
Mauro Figueiredo + 5 deltakere
Universidade do Algarve
22 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
INTED2017 Proceedings.
IATED, 2017. 2017,
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1