Cristin-resultat-ID: 1515081
Sist endret: 7. februar 2018, 00:00
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

The relative effect of team-based learning on motivation and learning: a self-determination theory perspective

Bidragsytere:
  • Lucas Matias Jeno
  • Arild Raaheim
  • Sara M. Kristensen
  • Kjell Daniel Berg Kristensen
  • Torstein Nielsen Hole
  • Mildrid Jorunn Haugland
  • mfl.

Tidsskrift

CBE - Life Sciences Education
ISSN 1931-7913
e-ISSN 1931-7913
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Trykket: 2017
Volum: 16
Hefte: 4
Sider: 1 - 12
Artikkelnummer: ar59
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85035076890

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The relative effect of team-based learning on motivation and learning: a self-determination theory perspective

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Lucas Matias Jeno

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen

Arild Raaheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen

Sara Madeleine Eriksen Kristensen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sara M. Kristensen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Kjell Daniel Berg Kristensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Torstein Nielsen Hole

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »