Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1515081
Sist endret:
7. februar 2018, 00:00
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
The relative effect of team-based learning on motivation and learning: a self-determination theory perspective
Lucas Matias Jeno
Arild Raaheim
Sara M. Kristensen
Kjell Daniel Berg Kristensen
Torstein Nielsen Hole
Mildrid Jorunn Haugland
mfl.
Tidsskrift
Tidsskrift
CBE - Life Sciences Education
ISSN 1931-7913
e-ISSN 1931-7913
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Trykket: 2017
Volum: 16
Hefte: 4
Sider: 1 - 12
Artikkelnummer: ar59
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1187/cbe.17-03-0055
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/1956/17501
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85035076890
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The relative effect of team-based learning on motivation and learning: a self-determination theory perspective
Bidragsytere
Bidragsytere
Lucas Matias Jeno
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
Arild Raaheim
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
Sara Madeleine Eriksen Kristensen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sara M. Kristensen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Kjell Daniel Berg Kristensen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Torstein Nielsen Hole
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
1
-
5
av
7
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
bioCEED Centre for excellence in biology education
Sehoya Harris Cotner + 22 deltakere
Universitetet i Bergen
309 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1