Cristin-prosjekt-ID: 468879
Sist endret: 27. januar 2021 14:53

Cristin-prosjekt-ID: 468879
Sist endret: 27. januar 2021 14:53
Prosjekt

bioCEED Centre for excellence in biology education

prosjektleder

Vigdis Vandvik
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Universitetet i Bergen

Finansiering

  • TotalbudsjettNOK 50.000.000
  • NOKUT (Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen)
    Prosjektkode: 468879

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Basale biofag

Kategorier

Prosjektkategori

  • Pedagogisk utviklingsarbeid

Kontaktinformasjon

Tidsramme

Aktivt
Start: 1. april 2014 Slutt: 31. mars 2023

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

bioCEED Centre for excellence in biology education

prosjektdeltakere

prosjektleder

Vigdis Vandvik

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen

Mari Vold Bjordal

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen

Ragnhild Gya

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen

Tina Dahl

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Avdeling for arktisk biologi ved Universitetssenteret på Svalbard

Anne-Laure Simonelli

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Universitetet i Bergen
1 - 5 av 18 | Neste | Siste »

Resultater Resultater

Konkurransearena for utdanningskvalitet – hvordan virker den?

Vandvik, Vigdis. 2020, Studiekvalitetsseminaret 2020: Millioner til nybrottsarbeid i utdanningene. UIBVitenskapelig foredrag

Transforming science education to meet the needs of today’s students and tomorrow’s science.

Law, Elizabeth; Vandvik, Vigdis; Grainger, Matthew; Nilsen, Erlend Birkeland. 2020, NORD, NINA, UIBProgramdeltagelse

Webinar om Studiebarometeret – videreutvikling.

Jeno, Lucas Matias; Vandvik, Vigdis. 2020, UIBProgramdeltagelse

Gender gaps in the performance of Norwegian biology students: the roles of test anxiety and science confidence.

Cotner, Sehoya Harris; Jeno, Lucas Matias; Walker, J. D; Jørgensen, Christian; Vandvik, Vigdis. 2020, International Journal of STEM Education. UNIVMSOTA, UIBVitenskapelig artikkel

The effects of a goal-framing and need-supportive app on undergraduates´ intentions, effort, and achievement in mobile science learning.

Jeno, Lucas Matias; Dettweiler, Ulrich; Grytnes, John-Arvid. 2020, Computers & Education. UIS, UIBVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 158 | Neste | Siste »