Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1550308
Sist endret:
22. mars 2019, 15:00
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Teacher–Musician Collaborations on the Move: From Performance Appreciation to Dialogue
Kari Holdhus
Bok
Bok
Musician - Teacher Collaborations: Altering the Chord
ISBN:
9781138631595
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 27 - 38
ISBN:
9781138631595
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781315208756-3
ORIA
Søk i ORIA med 9781138631595
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teacher–Musician Collaborations on the Move: From Performance Appreciation to Dialogue
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Mette Holdhus
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kari Holdhus
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Skole og konsert - fra formidling til dialog
Kari Mette Holdhus + 4 deltakere
Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
37 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Musician - Teacher Collaborations: Altering the Chord.
Christophersen, Catharina Renate; Kenny, Ailbhe. 2018, Routledge. OL, HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1