Cristin-resultat-ID: 1550308
Sist endret: 22. mars 2019, 15:00
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Teacher–Musician Collaborations on the Move: From Performance Appreciation to Dialogue

Bidragsytere:
  • Kari Holdhus

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 27 - 38
ISBN:
  • 9781138631595

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher–Musician Collaborations on the Move: From Performance Appreciation to Dialogue

Bidragsytere

Kari Mette Holdhus

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kari Holdhus
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Musician - Teacher Collaborations: Altering the Chord.

Christophersen, Catharina Renate; Kenny, Ailbhe. 2018, Routledge. OL, HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1