Cristin-resultat-ID: 1565271
Sist endret: 17. februar 2018 13:56
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Norsk og internasjonal lærerutdanningsforskning : hvor er vi? hvor vil vi gå? hva skal vi gjøre nå?

Bidragsytere:
  • Kari Smith

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 275
ISBN: 9788245022599

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Norsk og internasjonal lærerutdanningsforskning : hvor er vi? hvor vil vi gå? hva skal vi gjøre nå?

Bidragsytere

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Developing a Platform for a Research-Based Teacher Education.

Vattøy, Kim-Daniel; Smith, Kari. 2018, Fagbokforlaget. HVO, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Observasjon av kjønnsforskjeller og forskjeller mellom spesialundervisning og ordinær opplæring i det tilrettelagte klasserommet.

Løken, Gro; Lekhal, Ratib; Haug, Peder. 2018, Fagbokforlaget. HINN, HVO, BIVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Drawing as an art-based method and reflexive approach in educational leadership study programmes.

Hagerup, Pia Skog. 2018, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Practices of support for children with autism in Kindergarten: Exploring the 'sayings' of Teachers.

Olsen, Kathrin; Croydon, Abigail. 2018, Fagbokforlaget. NORD, UCLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The development of performance for secondary school students in PE, in association with autonomy support, need satisfaction, motivation, and learning strategies.

Ulstad, Svein Olav. 2018, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »