Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1575593
Sist endret:
11. februar 2019, 12:42
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Practices of support for children with autism in Kindergarten: Exploring the 'sayings' of Teachers.
Kathrin Olsen
og
Abigail Croydon
Bok
Bok
Norsk og internasjonal lærerutdanningsforskning : hvor er vi? hvor vil vi gå? hva skal vi gjøre nå?
ISBN:
9788245022599
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 109 - 128
ISBN:
9788245022599
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245022599
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Practices of support for children with autism in Kindergarten: Exploring the 'sayings' of Teachers.
Bidragsytere
Bidragsytere
Kathrin Olsen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Abigail Croydon
Forfatter
ved University College London
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Norsk og internasjonal lærerutdanningsforskning : hvor er vi? hvor vil vi gå? hva skal vi gjøre nå?
Smith, Kari. 2018, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1