Cristin-resultat-ID: 1575593
Sist endret: 11. februar 2019, 12:42
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Practices of support for children with autism in Kindergarten: Exploring the 'sayings' of Teachers.

Bidragsytere:
  • Kathrin Olsen og
  • Abigail Croydon

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 109 - 128
ISBN:
  • 9788245022599

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Practices of support for children with autism in Kindergarten: Exploring the 'sayings' of Teachers.

Bidragsytere

Kathrin Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Abigail Croydon

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University College London
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Norsk og internasjonal lærerutdanningsforskning : hvor er vi? hvor vil vi gå? hva skal vi gjøre nå?

Smith, Kari. 2018, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1