Cristin-resultat-ID: 1582294
Sist endret: 11. februar 2020, 15:24
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

PhD revisited: INGlish English The progressive construction in learner narratives

Bidragsytere:
  • Stephanie Hazel Wold

Bok

English didactics in Norway - 30 years of doctoral research
ISBN:
  • 978-82-15-03074-6

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 118 - 139
ISBN:
  • 978-82-15-03074-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

PhD revisited: INGlish English The progressive construction in learner narratives

Bidragsytere

Stephanie Hazel Grønstad Wold

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephanie Hazel Wold
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

English didactics in Norway - 30 years of doctoral research.

Rindal, Ulrikke Elisabeth; Brevik, Lisbeth M.. 2019, Universitetsforlaget. UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1