Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1582294
Sist endret:
11. februar 2020, 15:24
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
PhD revisited: INGlish English The progressive construction in learner narratives
Stephanie Hazel Wold
Bok
Bok
English didactics in Norway - 30 years of doctoral research
ISBN:
978-82-15-03074-6
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 118 - 139
ISBN:
978-82-15-03074-6
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/978-82-15-03074-6-2019-07
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-03074-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
PhD revisited: INGlish English The progressive construction in learner narratives
Bidragsytere
Bidragsytere
Stephanie Hazel Grønstad Wold
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephanie Hazel Wold
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
English didactics in Norway - 30 years of doctoral research.
Rindal, Ulrikke Elisabeth; Brevik, Lisbeth M.. 2019, Universitetsforlaget. UIO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1