Cristin-resultat-ID: 1648615
Sist endret: 16. februar 2021, 10:38
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Digital competence and digital inequality in upper secondary school. A Mixed Method Study.

Bidragsytere:
  • Rune Johan Krumsvik
  • Lise Øen Jones
  • Ole-Johan Eikeland
  • Fredrik Mørk Røkenes
  • Kjetil L Høydal og
  • Stein Helge Solstad

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 215 - 236
ISBN:
  • 978-3-86821-850-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital competence and digital inequality in upper secondary school. A Mixed Method Study.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Rune Johan Krumsvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for kulturfag ved Høgskulen i Volda
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Lise Øen Jones

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnspsykologi ved Universitetet i Bergen

Ole-Johan Eikeland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Andre institusjoner
Aktiv cristin-person

Fredrik Mørk Røkenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kjetil Laurits Høydal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjetil L Høydal
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett og friluftsliv ved Høgskulen i Volda
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Media Meets Diversity @ School. Wie kann Lernen und Lehren in der digitalen Welt unter den Vorzeichen von Diversität gelingen?

Doff, Sabine; Pfingsthorn, Joanna. 2020, Wissenschaftlicher Verlag Trier. UBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1