Cristin-resultat-ID: 1681928
Sist endret: 3. februar 2020, 09:00
Resultat
Annet
2019

Epilog - Læring gjennom intra-aksjoner

Bidragsytere:
  • Thomas Dahl

Bok

Dybde//læring - en flerfaglig, relasjonell og skapende tilnærming
ISBN:
  • 978-82-15-02972-6

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Annet
Publiseringsår: 2019
ISBN:
  • 978-82-15-02972-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Epilog - Læring gjennom intra-aksjoner

Bidragsytere

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Dybde//læring - en flerfaglig, relasjonell og skapende tilnærming.

Østern, Tone Pernille; Dahl, Thomas; Strømme, Alex; Petersen, Jesper Aagaard; Østern, Maria Anna-Lena Viola; Selander, Staffan. 2019, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1