Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1687256
Sist endret:
12. april 2019, 16:40
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Dybde//læring med overflate og dybde
Thomas Dahl
og
Tone Pernille Østern
Bok
Bok
Dybde//læring - en flerfaglig, relasjonell og skapende tilnærming
ISBN:
978-82-15-02972-6
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 39 - 54
ISBN:
978-82-15-02972-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-02972-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Dybde//læring med overflate og dybde
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Tone Pernille Østern
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Dybde//læring - en flerfaglig, relasjonell og skapende tilnærming.
Østern, Tone Pernille; Dahl, Thomas; Strømme, Alex; Petersen, Jesper Aagaard; Østern, Maria Anna-Lena Viola; Selander, Staffan. 2019, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1