Cristin-resultat-ID: 1687256
Sist endret: 12. april 2019, 16:40
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Dybde//læring med overflate og dybde

Bidragsytere:
  • Thomas Dahl og
  • Tone Pernille Østern

Bok

Dybde//læring - en flerfaglig, relasjonell og skapende tilnærming
ISBN:
  • 978-82-15-02972-6

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 39 - 54
ISBN:
  • 978-82-15-02972-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Dybde//læring med overflate og dybde

Bidragsytere

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Tone Pernille Østern

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Dybde//læring - en flerfaglig, relasjonell og skapende tilnærming.

Østern, Tone Pernille; Dahl, Thomas; Strømme, Alex; Petersen, Jesper Aagaard; Østern, Maria Anna-Lena Viola; Selander, Staffan. 2019, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1