Cristin-resultat-ID: 1748761
Sist endret: 3. desember 2019, 11:27
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

The 'Resource' Approach to Mathematics Education

Bidragsytere:
  • Luc Trouche
  • Ghislaine Gueudet og
  • Birgit Pepin

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Advances in Mathematics Education
ISSN 1869-4918
e-ISSN 1869-4926
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Hefte: 1
Antall sider: 506
ISBN: 978-3-030-20392-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The 'Resource' Approach to Mathematics Education

Bidragsytere

Luc Trouche

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Ghislaine Gueudet

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Birgit Else Ursula Pepin

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Birgit Pepin
  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Transitions towards digital resources: change, invariance, and orchestration .

Drijvers, Paul; Gitirana, Veronica; Monaghan, John David; Okumus, Samet; Besnier, Sylvaine; Pfeiffer, Cerenus; Mercat, Christian; Thomas, Amanda; Christo, Danilo; Bellemain, Franck mfl.. 2019, Springer. UU, UdP, PORTUGAL, UFRdP, KP, UOA, UEdFdS, BRASIL, BOU, ISRAEL, UIA, CHILE, SUN, FRANKRIKE, MEXICO, BGU, UoL, UoN, UJ, TYRKIA, UL, UNIBAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 1 av 1