Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1748769
Sist endret:
31. januar 2023, 11:41
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Transitions towards digital resources: change, invariance, and orchestration
Paul Drijvers
Veronica Gitirana
John David Monaghan
Samet Okumus
Sylvaine Besnier
Cerenus Pfeiffer
mfl.
Bok
Bok
The 'Resource' Approach to Mathematics Education
ISBN:
978-3-030-20392-4
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Advances in Mathematics Education
ISSN 1869-4918
e-ISSN 1869-4926
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Hefte: 1
ISBN:
978-3-030-20392-4
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-20393-1_12
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-20392-4
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Transitions towards digital resources: change, invariance, and orchestration
Bidragsytere
Bidragsytere
Paul Drijvers
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Veronica Gitirana
Forfatter
ved Universidade de Pernambuco
John David Monaghan
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Forfatter
ved University of Leeds
Samet Okumus
Forfatter
ved Tyrkia
Sylvaine Besnier
Forfatter
ved Frankrike
1
-
5
av
34
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
MERGA - Mathematics Education Research Group at Agder
Martin Carlsen + 47 deltakere
Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
906 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The 'Resource' Approach to Mathematics Education.
Trouche, Luc; Gueudet, Ghislaine; Pepin, Birgit. 2019, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1