Cristin-resultat-ID: 1758690
Sist endret: 29. januar 2021, 16:35
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Handbook of Research on Cultivating Literacy in Diverse and Multilingual Classrooms

Bidragsytere:
  • Georgios Neokleous
  • Anna Krulatz og
  • Raichle Farrelly

Utgiver/serie

Utgiver

IGI Global
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 807
ISBN: 9781799827221

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Handbook of Research on Cultivating Literacy in Diverse and Multilingual Classrooms

Bidragsytere

Georgios Neokleous

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anna M Krulatz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Raichle Farrelly

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Colorado at Boulder
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Linking Criticality and Creativity: Engagement with Literary Theory in Middle Grades English Education .

Hanssen, Jessica Allen; Jensvoll, Maja Henriette. 2020, IGI Global. NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Creating Space for Dynamic Language Use: Cultivating Literacy Development through Translanguaging Pedagogy in EAL Classrooms.

Neokleous, Georgios; Park, Koeun; Krulatz, Anna. 2020, IGI Global. NTNU, UoUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Critical Literacy and Genre Pedagogy: Supporting Inclusion, Subverting Bias.

Duggan, Jennifer. 2020, IGI Global. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Visual Literacy and Young Learners.

Tørnby, Hilde. 2020, IGI Global. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4