Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1758690
Sist endret:
29. januar 2021, 16:35
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Handbook of Research on Cultivating Literacy in Diverse and Multilingual Classrooms
Georgios Neokleous
Anna Krulatz
og
Raichle Farrelly
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
IGI Global
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 807
ISBN: 9781799827221
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781799827221
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Handbook of Research on Cultivating Literacy in Diverse and Multilingual Classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Georgios Neokleous
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anna M Krulatz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Raichle Farrelly
Redaktør
ved University of Colorado at Boulder
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Acquisition of English in the multilingual classroom
Eivind Nessa Torgersen + 4 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
80 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Linking Criticality and Creativity: Engagement with Literary Theory in Middle Grades English Education .
Hanssen, Jessica Allen; Jensvoll, Maja Henriette. 2020, IGI Global. NORD
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Creating Space for Dynamic Language Use: Cultivating Literacy Development through Translanguaging Pedagogy in EAL Classrooms.
Neokleous, Georgios; Park, Koeun; Krulatz, Anna. 2020, IGI Global. NTNU, UoU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Critical Literacy and Genre Pedagogy: Supporting Inclusion, Subverting Bias.
Duggan, Jennifer. 2020, IGI Global. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Visual Literacy and Young Learners.
Tørnby, Hilde. 2020, IGI Global. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
4
av
4