Cristin-resultat-ID: 1773536
Sist endret: 9. mars 2020, 13:07
Resultat
Annet
2019

Teachers’ use of Descriptive Assessment methods in primary school mathematics education in Iran

Bidragsytere:
  • Ali Akbar Sangari
  • Marja Van den Heuvel-Panhuizen
  • Michiel Veldhuis og
  • Zahra Gooya

Bok

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Annet
Publiseringsår: 2019
Sider: 4119 - 4120
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers’ use of Descriptive Assessment methods in primary school mathematics education in Iran

Bidragsytere

A. Sangari

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ali Akbar Sangari
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Marja Van den Heuvel-Panhuizen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Michiel Veldhuis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar

Z. Gooya

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Zahra Gooya
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Shahid Beheshti University
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1