Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1773536
Sist endret:
9. mars 2020, 13:07
Resultat
Annet
2019
Teachers’ use of Descriptive Assessment methods in primary school mathematics education in Iran
Ali Akbar Sangari
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Michiel Veldhuis
og
Zahra Gooya
Bok
Bok
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
978-90-73346-75-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Annet
Publiseringsår: 2019
Sider: 4119 - 4120
ISBN:
978-90-73346-75-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-90-73346-75-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teachers’ use of Descriptive Assessment methods in primary school mathematics education in Iran
Bidragsytere
Bidragsytere
A. Sangari
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ali Akbar Sangari
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Michiel Veldhuis
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Forfatter
ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
Z. Gooya
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Zahra Gooya
Forfatter
ved Shahid Beheshti University
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.
Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1