Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1776795
Sist endret:
31. januar 2020, 08:45
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Teacher responses to public apparent student error: A critical confluence of mathematics and equitable teaching practice
Hyman Bass
og
Reidar Mosvold
Bok
Bok
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
978-90-73346-75-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 3596 - 3603
ISBN:
978-90-73346-75-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-90-73346-75-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teacher responses to public apparent student error: A critical confluence of mathematics and equitable teaching practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Hyman Bass
Forfatter
ved University of Michigan
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.
Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1