Cristin-resultat-ID: 1776795
Sist endret: 31. januar 2020, 08:45
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Teacher responses to public apparent student error: A critical confluence of mathematics and equitable teaching practice

Bidragsytere:
  • Hyman Bass og
  • Reidar Mosvold

Bok

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 3596 - 3603
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher responses to public apparent student error: A critical confluence of mathematics and equitable teaching practice

Bidragsytere

Hyman Bass

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Michigan
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1