Cristin-resultat-ID: 1780206
Sist endret: 10. mars 2020, 17:07
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?

Bidragsytere:
  • Geir Olaf Pettersen og
  • Monica Volden

Bok

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 2339 - 2346
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?

Bidragsytere

Geir Olaf Pettersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Monica Volden

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1