Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1780206
Sist endret:
10. mars 2020, 17:07
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?
Geir Olaf Pettersen
og
Monica Volden
Bok
Bok
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
978-90-73346-75-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 2339 - 2346
ISBN:
978-90-73346-75-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-90-73346-75-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?
Bidragsytere
Bidragsytere
Geir Olaf Pettersen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Monica Volden
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.
Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1