Cristin-resultat-ID: 1798863
Sist endret: 2. mars 2020, 11:16
Resultat
Doktorgradsavhandling
2020

Når didaktikken møter de digitalt innfødte. Teknologistøttet læringsarbeid i skolen i lys av tradisjonell og nyskapende undervisning.

Bidragsytere:
  • Lisbet Rønningsbakk

Utgiver/serie

Utgiver

UiT Norges arktiske universitet
NVI-nivå 0

Om resultatet

Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 335
ISBN: 978-82-8244-226-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Når didaktikken møter de digitalt innfødte. Teknologistøttet læringsarbeid i skolen i lys av tradisjonell og nyskapende undervisning.

Bidragsytere

Lisbet Rønningsbakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Tom Eilif Tiller

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Tiller
  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Mads Carsten Hermansen

  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for psykososial helse ved Universitetet i Agder
1 - 3 av 3