Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1798863
Sist endret:
2. mars 2020, 11:16
Resultat
Doktorgradsavhandling
2020
Når didaktikken møter de digitalt innfødte. Teknologistøttet læringsarbeid i skolen i lys av tradisjonell og nyskapende undervisning.
Lisbet Rønningsbakk
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
UiT Norges arktiske universitet
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 335
ISBN: 978-82-8244-226-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-8244-226-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Når didaktikken møter de digitalt innfødte. Teknologistøttet læringsarbeid i skolen i lys av tradisjonell og nyskapende undervisning.
Bidragsytere
Bidragsytere
Lisbet Rønningsbakk
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Tom Eilif Tiller
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tom Tiller
Veileder
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Mads Carsten Hermansen
Veileder
ved Institutt for psykososial helse ved Universitetet i Agder
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
IKT og læring. Hvordan påvirkes elevenes læringsarbeid når de bruker IKT?
Lisbet Rønningsbakk
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
14 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1