Cristin-resultat-ID: 1805154
Sist endret: 3. april 2020, 10:44
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Validity and Value of Teacher Education Research

Bidragsytere:
  • Kari Smith

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 312
ISBN: 978-82-450-3381-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Validity and Value of Teacher Education Research

Bidragsytere

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket.

Ivashenko Amdal, Irina; Ulvik, Marit. 2020, Fagbokforlaget. UIA, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læreplanen og det profesjonelle handlingsrommet til mat- og helselæreren.

Veka, Ingfrid; Wergedahl, Hege; Holthe, Asle. 2020, Fagbokforlaget. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Low stakes and high temperatures: A study of music performance assessment in teacher panels in terms of micropolitics.

Oltedal, Elizabeth. 2020, Fagbokforlaget. HVO, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Experiencing the transition to lower secondary school: Parents' voices.

Strand, Gro Marte. 2020, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Profesjonelle læringsfellesskap og pedagogisk skoleledelse.

Jenssen, Mette Marit. 2020, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »