Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1805154
Sist endret:
3. april 2020, 10:44
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Validity and Value of Teacher Education Research
Kari Smith
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 312
ISBN: 978-82-450-3381-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-3381-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Validity and Value of Teacher Education Research
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Smith
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket.
Ivashenko Amdal, Irina; Ulvik, Marit. 2020, Fagbokforlaget. UIA, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Læreplanen og det profesjonelle handlingsrommet til mat- og helselæreren.
Veka, Ingfrid; Wergedahl, Hege; Holthe, Asle. 2020, Fagbokforlaget. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Low stakes and high temperatures: A study of music performance assessment in teacher panels in terms of micropolitics.
Oltedal, Elizabeth. 2020, Fagbokforlaget. HVO, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Experiencing the transition to lower secondary school: Parents' voices.
Strand, Gro Marte. 2020, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Profesjonelle læringsfellesskap og pedagogisk skoleledelse.
Jenssen, Mette Marit. 2020, Fagbokforlaget. HINN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »