Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1805160
Sist endret:
8. desember 2020, 09:47
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket
Irina Ivashenko Amdal
og
Marit Ulvik
Bok
Bok
Validity and Value of Teacher Education Research
ISBN:
978-82-450-3381-6
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 91 - 107
ISBN:
978-82-450-3381-6
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-3381-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2731977
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket
Bidragsytere
Bidragsytere
Irina Ivashenko Amdal
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
Marit Ulvik
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Validity and Value of Teacher Education Research.
Smith, Kari. 2020, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1