Cristin-resultat-ID: 1805160
Sist endret: 8. desember 2020, 09:47
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket

Bidragsytere:
  • Irina Ivashenko Amdal og
  • Marit Ulvik

Bok

Validity and Value of Teacher Education Research
ISBN:
  • 978-82-450-3381-6

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 91 - 107
ISBN:
  • 978-82-450-3381-6
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

«Å kutte navlestrengen». En nyutdannet lærers opplevelse av skolen som organisasjon gjennom sine to første år i yrket

Bidragsytere

Irina Ivashenko Amdal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Marit Ulvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Validity and Value of Teacher Education Research.

Smith, Kari. 2020, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1