Cristin-resultat-ID: 1809143
Sist endret: 31. januar 2023, 13:40
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Using Social Simulations in Interdisciplinary Primary Education - an Expert Appraisal

Bidragsytere:
  • Pauline Vos
  • Markos Dallas
  • Amrit Bahadur Poudel og
  • F. LeRon Shults

Bok

Advances in Social Simulation. Looking in the Mirror
ISBN:
  • 978-3-030-34126-8

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Serie

Springer Proceedings in Complexity
ISSN 2213-8684
e-ISSN 2213-8692
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Hefte: n/a
Sider: 451 - 456
ISBN:
  • 978-3-030-34126-8

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85087874981

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Using Social Simulations in Interdisciplinary Primary Education - an Expert Appraisal

Bidragsytere

Pauline Vos

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Markos Dallas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Amrit Bahadur Poudel

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Aktiv cristin-person

Fount LeRon Shults

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som F. LeRon Shults
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for religion, filosofi og historie ved Universitetet i Agder
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Advances in Social Simulation. Looking in the Mirror.

Verhagen, Harko; Borit, Melania; Bravo, Giangiacomo; Wijermans, Nanda. 2020, Springer Nature. UITVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1